jueves, 30 de mayo de 2013

Valoració y recomanació

Com que estem creuant quasi la meta del primer any com a Tafaes i la veritat sem a fet curt, he volgut fer una xicoteta reflexio sobre el qual ha significat i el que m'ha aportat este primer cur per a la meua. La vereritat és que he acabat de rebot realizant este curs en Silla, perque realment no era la meua primera opcio, però ara m'alegre d'este contatemps, perque estic destral que en cap altre lloc meu avera pasat tam be com açi. 
Tinc que reconeixer que els companys shan portat estupendament, encara que sempre creus mes amistat amb uns que amb altres, però en general estic content d'haver-hi conegut a cadascun dels companys que he tingut. He de confessar que durant el curs he atravesat una temporada prou difícil, per la que he estat apunt   d´abandonar la nau del misteri Tafae, però que una vegada superat vaig tornar amb mes forces. He fet una referència als meus compayns, però voldria destacar els companys d´aquest grup, del que forme part i que als diferents treballs realitzats durant el curs m'han recolzat.

Per a finalitzar com anuncie al títol de la entrada, vos vuig fer una recomanació sobre una serie que es pot vore per internet i de la qual soc especial seguidor perquè tinc la gran fortuna de que el director, que també es un dels protagonistes, es mon tio.

Nota: Aparec en alguns capítols i  cada volta que ixc a la pantalla em vull morir jajaja.


Per a que tingueu alguna opinió mes sobre la serie, ja que podríeu pensar que la meua es totalment subjectiva, ací teniu un famoset que la recomana:


MassAmics capítol 3 (Fran Perea):



Per ací el capítol que més m´agrada de la primera temporada:




No hay comentarios:

Publicar un comentario